tisdag 4 augusti 2009

Halloj.
Idag har jag jobbat sen 8 i morse fram till 2, inte vart det bästa vädret för att städa liksom, värmen tar kål på en:(. Jag och Julia fick oss en liten kompis som vi döpte till Elise i dag när vi städade trappor i sundbyberg, världens gulligaste och keligaste katt, hoppade in i våran bil, och la sig på förar sättet, följde även med oss in i trapphuset och låg i fönstret medan vi städade, sen hoppade den in i en barnvagn som stod parkerad längst ner i trappen och la sig och halv sov.. SÅÅÅ SÖÖT, Moahah, nej nu ska jag inte överdriva det hela, den var söt inget mer med det.
Annars så har jag vart inne i stan en snabbis och mött upp Amanda, bytt tillbaka en massa kläder vi lånat av varandra. sen åkte jag och Pappa och tog en fika hemma hos Farmor och farfar!
på vägen hem stod det 2 vildsvin på vägen och vägrade att flytta på sig, klev ut bilen och tog en bild, på 1,5 meters avstånd. lite busigt så där :), mer än så är det inte, det var min förkortade dag.
nu ska jag göra något ännu tråkigare än att sitta här!
HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar