lördag 29 augusti 2009

Back...

tjaba tjena hallåååå..

Mallan is back..
inte haft tid att uppdatera mig på bloggen och ingen dator till hands.
har gjort en massa saker under tiden då jag inte skrivit, men har ingen lust eller ork att dra upp allt heller. höhö.
kan ju skriva lite från i går, Marie fyllde 18 år, så var middag och lite champagne hos hemma hos henne, sedan drog jag och Amanda hem till Milla på lite små krök. sedan gick vi till Centralen baren jag och Milla, och tog en hallonhora var. mums, sedan till stanleys och tog en varsin öl, sen till 550 och tog en mjölk drink super god, sen gick vi förbi och kollade va de var för folk på flamingo men det var typ dött där som på ALLA andra ställen i södertälje i går, så vi gick tillbaka till stanleys och köpte lite mera dricka. dansade lite, sen kände vi att kvällen inte hade något mera att erbjuda, så Millas mamma kom och hämta oss, åkte hem och SOV. vaknade 9 i morse och har aldrig mått som jag gjorde. illamående , kunde knappt lyfta på huvudet det var som de vägde 30 kg.. ösch säger jag bara.
Nu sitter jag barnvakt hos lilla Elin i dammkärr,har kollat på "mamma mia" ätit godis och chips, och snart rullar Oscar in..
kanske ska titta på män som hatar kvinnor, den ska tydligen vara grymt bra.. =)
juste har sminkat Elin så klart, så nu ser hon ut som mig, samma små sträck utför ögonen, ögnskugga, och lite roush.
nej nu ska jag fortsätta att spela kula, vilket suger, haha.

HADE,puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar