torsdag 6 augusti 2009

AWSOME

Happy Happy Happy Happy Happy...

idag var jag på arbets intervju i brandbergen i Haninge.. satt där och pratade lite med han som behöver hjälp, och hans assistent.
pratad om lite allt möjligt, fick beskriva lite om mig själv, vad jag gillar att göra mm...
och hn berättade vad han hade för sjukdom, och vad han behövde för hjälp, och det vr i princip allt.. eftersom han har någo slaks sjukdom som gör att han har tappatalla muskler, och kan inte andas på egen hand. han var en jätte trevlig liten prick, eget företag och en massa saker. han är även en Party prisse sa han med andra ord... vilket passar mig perfekt, kanske blir några drinkar på ett ute ställe någon gång :).
han sa iaf att han skulle återkomma till mig i morgon, men han ringde mig senare under dagen i stället, och sa att han ville att jag skulle jobba me han. så i morgon blire jobb :) ska ha en prov vecka först och se så vi har en bra person kemi. om inte så är det inte så mycket att göra.och självklart får jag betalt för den veckan vilket också är bra. han gillar att fika gå på bio och allt sånt där, och gillar inte att vara hemma så mycket, så det tror jag kommer blir perfekt, känner redan att vi har en massa gemensamma saker.
vi pratade även om lön, och det var en bra summa tyckte jag.

efter det drog jag och anna hem till södertälje, satte oss vid vattnet på andra sidan nedanför sydpolen, och solade och kollade på båtarna, sen kom Sebastian ner och gjorde oss sällskap :) efter det tog jag bussen hem och hamnade här. men nu ska jag ha för mig andra saker, måste tvätta lite, är ju helg i morgon och massa smuts tvätt...

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar