tisdag 21 juli 2009

Buu

i går 20/ 7 var en vanlig dag hemma, men den här gången ringde jag på jobb, ringde till cafè "sthlm kaffe med mjölk" och de sa att jag skulle mejla dem, vilket jag gjorde, hoppas att jag får svar inom kort nu bara.
vid 4 tiden i går kom lilla Johanna hem till mig, tog det lugnt och bara chillade, sen åkte vi in till stan och åt Pizza och bara Jäääste.. efter det bar det åt hem till min Mamma för att säga hej till Anna, Amanda var också där :) sen tillbaka till Dammkärr, och kollade film blev " välkommen till Familjen" och åt Glass... Johanna drog hem efter halva, då klockan blev så mycket!

Idag är det Johannas Namnsdag, så blir hämtad här hemma vid 1 tiden av hennes syrra, så åker vi till Gnesta på TÅRTA :D.
och förhoppningsvis blir det också ett dopp i sjöön..

Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar