måndag 18 maj 2009

HELGEN.

Underbaaara helg..

det har vart så sjukt fint väder i helgen så man har ju vart på topp hela tiden:)

I fredags var Jag, Anna, Mikkis, Axel, Kim, och Richard ute På axels ö, man tar båt från Mariefred :) vi grillade, drack lite, solade och hade det MYS..
vaknade 6 på morgonen därpå, helt galet.. men sköönt fick uppleva hela dagen, vilket man inte hat gjort på länge, så man har klivit upp runt 2-3 på dagarna...
vid 8 tiden packade vi båten och åkte mot Land i Mariefred där vi ställt bilen.
Anna och jag hoppade av i Mariefred för att hänga lite med Robin K. blev att ta sig en dusch direkt vi kom fram, sen drog vi in mot stan "mariefred" och hämtade upp Eddie, sen blev det att vandra runt i solen, underbart.
efter det åkte vi hem till Robin K, för att äta :) hans Mamma hade gjort Tacos M m m Jätte gott!!
sen kom Robin W förbi, så åkte vi alla 5 till Gustav och satt och solade medan några grillade.. super mysigt.
Sen körde Robin k, i väg anna till tåget för hon skulle jobba.. så blev kvar där, blev ju till att köra "Pyramiden" ett slags kortspel då man ska dricka en hel del.. så det tog ju på en gång.. så när vi skulle på festen efter, så var jag så trött och "fylld med vin" att jag somnade hemma hos Robin k, på en gång... inge party för min del inte :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar